Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Szczegółową informację na temat reklamacji i zwrotów otrzymasz w Regulaminie.  Pomyśleliśmy jednak, że najbardziej interesują Cię informacje o tym, kiedy możesz reklamować produkt i dokonać jego zwrotu (my też wiemy jaką przyjemnością jest czytanie regulaminów  ).

Jeśli zauważyłeś, że Twoja przesyłka jest uszkodzona musisz to zgłosić w momencie odbierania przesyłki. Firma nie ponosi winy za uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy (art. 4). Jeśli zauważysz, że z Twoją paczką coś jest nie tak musisz sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Przewoźnik ustali jej stan oraz okoliczności powstania szkody (art. 5). Należy dokonać tego w nieprzekraczalnym terminie 3 dni (art. 6).

Jeśli chcesz dokonać reklamacji dotyczącej jakości usług należy sporządzić pisemny protokół poświadczony przez przewoźnika i wraz z całością zamówienia (koniecznie w nienaruszonym stanie!) przestać na nasz adres. Maksymalny termin to 14 dni od dnia odbioru materiału (art.7).

Jeśli zauważysz wadę na produkcie poinformuj nas o tym w ciągu 3 dni (§6 art. 5).

Twoja reklamacja będzie rozpatrzona na podstawie otrzymanego od Ciebie towaru (art.8) w ciągu 7 dni. Do zwracanego towaru koniecznie należy dołączyć protokół reklamacyjny w formie elektronicznej lub listownej (art.9).

Zobowiązujemy się do zakończenia procesu reklamacyjnego w ciągu 14 dni. Jeśli termin ten zostanie przez nas przekroczony masz prawo rozwiązania umowy i żądania zwrotu pieniędzy za zamawiany towar (§6 art. 7)

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie ponosisz koszty transportu w obie strony (art. 10)

Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w dostarczonym produkcie od produktu oferowanego, np. lekkie odstępstwa kolorów, format, jakości papieru i materiału oraz technicznie. Tego typu różnice mogą dotyczyć druków na płótnie, plakatów, fototapet i zdjęć. Aby uniknąć tego typu problemów polecamy zapoznać się z instrukcją przygotowywania plików do druku oraz akceptowanych form pliku. (§6 art. 2).

Nie można reklamować szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania produktów. Należy zatem uważać przy montażu produktów oraz przestrzegać zasad ich użytkowania.

Termin rękojmi wynosi 1 rok  i rozpoczyna się w chwili, gdy otrzymasz towar (§6 art. 1).

 

Odstąpienie od umowy:

 

25 grudnia 2014r. weszła w życie ustawa o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014r (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Zgodnie z jej postanowieniami przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru  bez podania przyczyny. Aby z niego skorzystać musisz w tym terminie przesłać oświadczenie odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni odeślemy Ci pieniądze, pod warunkiem, że prześlesz do nas zamawiany produkt wraz oświadczeniem.

Ustawodawca zastrzega, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeśli dotyczy sytuacji, w której produkujemy produkt na specjalne zamówienie według określonej przez Ciebie niestandardowej specyfikacji lub w celu zaspokojenia Twoich indywidualnych potrzeb.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl