FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy muszę mieć firmę, żeby dokonać zakupu?

Nie trzeba posiadać firmy aby zamówić u nas. Realizujemy zamówienia zarówno dla firm jak i osób prywatnych. Każde zamówienie opatrzone jest paragonem. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

2. Jaki jest status mojego zamówienia?

Stan realizacji zamówienia możesz sprawdzić poprzez zalogowanie się na stronie internetowej http://globartshop.pl/pl/login. Po zalogowaniu otrzymasz informacje nie tylko na temat statusu realizacji zamówień, ale także podgląd do historii zakupów oraz otrzymanych rabatów i kuponów promocyjnych.

3. Kiedy paczka będzie u mnie?

O terminie dostarczenia paczki do klienta informuje status zamówienia. Czas ten waha się w zależności od dostępności oraz rodzaju produktu i jest określony na stronie internetowej, także składając zamówienie znasz orientacyjny czas jego realizacji. Paczki wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej powinny dotrzeć do Twoich drzwi w ciągu 2 dni od momentu, gdy wyjadą z naszej firmy. Za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika nie odpowiadamy. Przy przesyłkach zagranicznych czas dostawy jest nieco wydłużony i wynosi od 7 -14 dni roboczych.

4. Czy mogę zmienić adres dostawy?

Możliwość zmiany adresu dostawy istnieje do momentu odebrania paczki przez kuriera. Później, z oczywistych przyczyn jest to niemożliwe. W przypadku podania błędnego adresu dostawy najlepiej jest skontaktować się z nami najszybciej jak to możliwe.

5. Ile płacę za przesyłkę?

Koszt przesyłki uzależniony jest od jej gabarytów. Standardowa paczka kosztuje 20 zł. Przesyłki w rozmiarach niestandardowych kosztują ok. 30 zł. Szczegółowe informację, na temat kosztu przesyłki znajdziesz w zakładce „Koszty dostawy”. Oczywiście, nie zapłacisz nic odbierając zamówienie osobiście w siedzibie naszej firmy.

6. Jaką formę płatności wybrać?

Najwygodniejszą dla Ciebie. Warto jednak zauważyć, że realizację zamówienia poprzedza wpłata. Możesz korzystać z dostępnych form płatności opisanych w zakładce „Sposoby płatności”. Jeśli chcesz, możesz dokonać płatności w siedzibie firmy, jeśli nie możesz wybrać dogodną formę przelewu.

7. Składając zamówienie załączyłem niewłaściwy plik. Czy mogę go jeszcze zmienić?

Dokonać zmiany pliku możesz do momentu, kiedy status zamówienia nie zmieni się na „przyjęte do realizacji”. Gdy złożone zamówienie osiągnie ten status, nasi pracownicy wprawią w ruch maszyny wykonujące Twój indywidualny projekt. W związku z tym nie będzie możliwa już jego zmiana i pozostanie jedynie złożenie drugiego zamówienia. Wcześniej możesz skorzystać z kilku opcji: albo skontaktować się z nami bezpośrednio podsyłając odpowiedni plik, albo zrezygnować ze złożonego zamówienia i złożyć ponownie właściwe jeszcze raz.

8. Mój plik nie chce się wgrać, co może być tego powodem?

Upewnij się, czy plik, który próbujesz wgrać odpowiada wymaganiom plików, które możemy realizować. Upewnij się, że wgrywasz właściwy format i rozmiar pliku. Być może próbujesz wgrać nieobsługiwane rozszerzenie? Albo Twój plik jest zbyt duży? Jeśli wydruk ma być niestandardowy skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta (Tel. +48 85 65 30 700).

9. Czy moje dane są chronione?

Oczywiście. Podane w procesie rejestracyjnym przez Ciebie dane służą nam do tego, by móc zrealizować Twoje zamówienie. Wszystkie dane są chronione. Więcej na ten temat możesz przeczytać w „Polityce prywatności”.

 

Targają Tobą inne wątpliwości? Masz inny problem? Skontaktuj się z naszym działem handlowym: Tel:  + 48 85 65 30 700

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl